Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чорій М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Калиновський А. О. 
Економічна модель оцінки забезпечення якості відновлення авіаційної техніки [Електронний ресурс] / А. О. Калиновський, В. М. Голомовзий, М. В. Чорій // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів. - 2013. - № 21. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pveazp_2013_21_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чорій М. В. 
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Електронний ресурс] / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_41
Розкрито суть поняття "туристська дестинація", доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їх переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.613 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Чорій М. В. 
Вплив організаційно-економічного механізму інформаційного забезпечення на конкурентоспроможність автотранспортних підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Чорій // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 7(4). - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_7(4)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.818 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Чорій М. В. 
Ефективність франчайзингу як форми організації ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / М. В. Чорій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_17
Розглянуто чинники та етaпи стaновлення фрaнчaйзингових відносин у сфері ресторaнного бізнесу. Окреслено тенденції розвитку фрaнчайзингу як зовнішньоекономічного партнерства. Сформовано переваги та недоліки франчайзингових мереж на рівні франчайзера та франчайзі. Виділено організаційні форми та види франчайзингу у ресторанному бізнесі України. Згруповано чинники, що стримують розвиток франчайзингу в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.377 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Молнар Д. І. 
Контроль якості продуктів харчування і можливості України гармонізації стандартам ЄС [Електронний ресурс] / Д. І. Молнар, М. В. Чорій, М. А. Рубіш // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2017_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хаустова К. М. 
Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін [Електронний ресурс] / К. М. Хаустова, М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 1. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2020_1_8
За умов швидких змін на ринку готельних послуг формування адаптивної продуктової стратегії та вибір відповідних інструментів її реалізації є необхідною передумовою виживання та забезпечення довгострокової конкурентоспроможності підприємства готельної індустрії. Дослідження теоретичних підходів до формування та реалізації продуктової стратегії підприємства готельного бізнесу в умовах ринкових змін має теоретичне та прикладне значення. Досліджено наукові підходи до проблем адаптивності стратегічного правління підприємствами готельного бізнесу та процесів формування продуктових стратегій. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. В науковій літературі недостатньо дослідженими залишаються питання розробки та адаптації продуктових стратегій готелю в умовах ринкових змін. Завдання полягає у визначенні сутності та підходів до формування продуктової стратегії готельного підприємства в умовах ринкових змін. Досліджено підходи до визначення продуктової стратегії, уточнено сутність поняття продуктова стратегія підприємства готельного бізнесу, систематизовано види продуктової стратегії готельних підприємств, обгрунтовано методичні підходи до процесу її формування та інструментів забезпечення адаптивності в сучасних умовах. Висновки: проведені дослідження дозволяють зробити висновки щодо напрямків удосконалення процесу формування продуктової стратегії готельного підприємства, який запропоновано здійснювати у три етапи (вибір стратегічної зони господарювання, визначення типу продуктової стратегії та розстановка акцентів), кожний з яких дозволяє окреслити основні напрямки забезпечення конкурентних переваг із врахуванням змін у ринковому середовищі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.488 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Рубіш М. А. 
Гастрономічний туризм як засіб активізації туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / М. А. Рубіш, М. В. Чорій, Л. В. Зеленська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2020. - Вип. 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2020_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Удворгелі Л. І. 
Стратегії адаптації санаторно-курортних закладів в умовах пандемії Covid-19 [Електронний ресурс] / Л. І. Удворгелі, К. М. Хаустова, М. В. Чорій // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 4. - С. 107-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_4_12
Визначено особливості та проблеми стратегічної адаптації санаторно-курортних закладів (СКЗ) в умовах пандемії, викликаної COVID-19, і супроводжувальних карантинних заходів. Досліджено сутність і практичні засади формування та реалізації стратегії адаптації СКЗ в умовах пандемії COVID-19 на макро- та мікрорівнях. Визначено поняття стратегії адаптації та охарактеризовано її основні різновиди. Проаналізовано зарубіжний досвід реалізації адаптаційних заходів у сфері туризму та гостинності на макро- та мікрорівнях, визначено ключові умови збереження та розвитку вітчизняного санаторно-рекреаційного потенціалу в постпандемійний період (ППП). Систематизовано основні адаптаційні заходи, що необхідно здійснити в Україні в умовах коронакризи та постпандемічний період для забезпечення відновлення довіри до вітчизняних закладів санаторно-рекреаційної галузі та створення передумов для її подальшого розвитку. Обгрунтовано, що стратегія адаптації СКЗ до нових економічних, соціальних, організаційних і санітарних умов передбачає насамперед створення безпечних умов організації послуг для споживачів шляхом реорганізації бізнес-процесів, розширення або скорочення асортименту послуг, змін у кадровій політиці, запровадження більш гнучкої цінової політики та активного впровадження інноваційних технологій. Процеси стабілізації та розвитку галузі в ППП потребують додаткової уваги та ефективних рішень уряду в контексті розроблення відповідних стратегій розвитку галузі в нових умовах, що повинні орієнтуватися на міжнародний досвід у цій сфері. При проведенні дослідження використано загальнонаукові методи: монографічний, діалектичний та абстрактно-логічний, методи порівняння, логічного узагальнення та синтезу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.666 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Головко О. М. 
Аналіз сутності музейної справи сьогодні та в перспективі [Електронний ресурс] / О. М. Головко, Л. І. Удворгелі, М. В. Чорій // Бізнес Інформ. - 2023. - № 2. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_2_21
Мета роботи - аналіз сутності музейної справи сьогодні та в перспективі. Методи дослідження - аналіз, спостереження, порівняння й узагальнення даних діяльності установ та підприємств музейної справи, наукової літератури. Функції музеїв є складними, зважаючи на різноманітність форм їх діяльності. Ще донедавна культивувалися традиційні форми експонування, а детальну інформацію можна було отримати на екскурсії. Сьогодні ж культурно- просвітня діяльність музеїв зазнала суттєвих змін: освітня та виховна функції реалізуються в осучаснених освітніх програмах, цифрових і фактологічних матеріалах, культурно-мистецьких акціях, у співпраці з навчальними закладами; розважальна функція виявляється в активній участі особистості у творчих майстернях, клубах, вечорах відпочинку, концертах, у створенні на території музеїв комерційних структур-ресторанів, барів, торговельних кіосків. Тобто поступово музеї стають складовою індустрії розваг. З появою медіа та інтернету роль музею в суспільстві суттєво трансформувалася. Нині основні функції поширення культури, що належали раніше музеєві, перейшли до засобів масової інформації (преси, телебачення й Інтернету). Водночас відбувається зростання ролі музею та музейних мереж у справі глобальної "трансляції" культурної спадщини. Таку "трансляційну" функцію сучасні музейні заклади світу набули з повсюдним запровадженням новітніх музейних технологій. У добу інформаційного "буму" актуальною проблемою музеїв стало прагнення утримати "планку" суспільної зацікавленості, актуальності та популярності установи серед відвідувачів. У таких реаліях трансформується сама ідея музейної експозиції як чогось непорушного та сталого в часі, з'являється простір для віртуального музею. Ще одна інновація - проведення в музеї суспільно-резонансних презентацій. Традиційними предметами презентацій для українських музеїв є випуск нового мистецького каталогу чи альбому, книги відомого вченого, нова археологічна знахідка, переданий до музею експонат тощо. Статистика останніх років, яка оперувала такими показниками, як популярність музею серед віртуальних і реальних відвідувачів, престижність музею, інформованість суспільства про існування та діяльність музею, переконливо довела: в інформаційному суспільстві успішно конкурують з іншими закладами індустрії дозвілля ті музеї, які максимально повно та широко розповсюджують інформацію про себе.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.327 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського